Sunday, May 8, 2011

Hari yang ditunggu telah tiba

Ho! Ho! Ho!
Dah lama aku plan ni, so memang agak excited la bila tiba the day kan.
Kisahnya aku dah berniat nak belanja MY BEST FRIEND FOREVER sempena befday dia...
Aku panggil dia Bai je. Rasanya dah berkawan dengan dia 5 tahun lebih.
He's the only person best friend I ever had...

Oleh kerana dia nak menamatkan zaman bujang dia tahun ni, so aku ambik kesempatan laa..
Kesempatan nak belanja dia makan kek ok.
So bawak dia pergi ke  - Secret Recipe :)


Order kek faveret aku....Chocolate Indulgence...
Eh, eh, befday sape sebenarnya ni? Apsal ikut tekak aku plak?

Aku panggil kek ni Heaven Indulgence...hehehe

Motif sebenar aku treat member aku ni ialah aku teringin nak makan kek...hehehe..
So kebetulan pulak, befday dia kan, so belanja dia sekali laa...
Nanti dia dah jadi laki orang, tak leh la aku nak belanja dia dah.
Atau sebenarnya aku dah nak jadi bini orang, tak leh belanja dia dah. Muahahaha..
Takkan nak makan kek je kan, so order laa sekali yang ni...


Lepas member baik aku bakal menamatkan zaman bujang dia, insyaAllah menyusul kemudian, aku pulak.
Hehehehe...so sama - sama excited, sama - sama galak laa sekarang ni.
Aku doakan agar dia bahagia, dan berharap bakal dia akan jaga dia sebaik - baiknya..
He is my BEST FRIEND FOREVER.


Tahun depan nak belanja cik abe pulak makan kek..hehehe...

No comments:

Post a Comment