Saturday, June 25, 2011

CHELSEA CHELSEA!

Seperti yang supplier aku janjikan akhirnya tiket perlawanan Chelsea dengan Harimau Malaya sampai jugak ke tangan aku ;D


Perlawanan dijadualkan berlangsung pada 21 Julai 2011, pukul 8.45 malam di Stadium Bukit Jalil. Hari Khamis, which is hari kerja....dan dan aku tipon Man ajak gi tengok walaupun Man adalah fan Liverpool, tapi aku peduli hape kan. Dia tetap kena teman aku gi tengok Chelsea lawan. Man kata okay, so haruslah sukaaa!
Lpeas tu supplier aku bagi pulak training pass Chelsea dengan Harimau Malaya, iaitu pada 19 Julai, dan aku dah rasa aku tak dapat pergi memandangkan komitmen pada kerja kan....so aku decide nak bagi jelah pada Man, biar dia layan. Man kata, dia nak buat onar kat stadium, nak buat banner yang bertulis, "LIVERPOOL FOREVER". Aku cakap kata dia, kalau dia kena belasah dalam stadium, aku tak dapat tolong sebab aku akan pasrah je nanti, tengah kerja kan (walaupun hakikatnya Stadium Bukit Jalil dekat dengan office aku).




Jadi, harap2 lah dapat pergi dengan Man nanti dan janganlah ada benda yang menyebabkan tak jadi sebab sepanjang aku bercinta dengan Man ni, memang banyak plan2 yang tak jadi yang bikin aku hangin satu badan dan merajuk berpanjangan. End up, Man lah kena pujuk, padan muka dia.

Ok Chelsea fan, see u at Bukit Jalil on 21st July! CHELSEA CHELSEA!

No comments:

Post a Comment