Saturday, June 25, 2011

LONGCHAMP

Hari tu masa jalan - jalan kat sebuah pasaraya yang dikenali di Malaysia, ternampak 2, 3 orang pakai beg ni;




Ini;




dan juga ini;



Dalam hati bertanya, apakah beg itu yang telah berjaya mencuri hatiku?? Kenapa ramai sekali yang pakai beg yang cantik itu???
Macam biasa, aku selalu ketinggalan bab2 fesyen ni, especially brand apa yang tengah hot di pasaran. Bila ada member on facebook post pasal butik LongChamp di Pavillion, aku terus..........BERTAMBAH SUKA!

Dan, keghairahan ini bertambah ketara apabila supplier aku ada dalam 2, 3 orang pakai beg LONGCHAMP juga :(





Harga sebijik beg ni kira2 RM400, lebih kurang harga beg CARLO RINO idaman aku laa kan. Dalam hati mula bercita2 untuk memilikinya, biarpun hanya satu. :)



Ye, sila pilih warna yang very attractive dan memikat hati.
Selalunya ada special edition series, and one of them adalah ini;




So, agak2 duit dah cukup tu, bolehlah usha ke LONGCHAMP, Pavillion ye. Aku tak tau laa aku dapat grab ke tak memandangkan nak kawin ni, kena saving banyak....tapi dalam hati tetaplah berkenan untuk memilikinya, biarpun satu :)


No comments:

Post a Comment