Sunday, July 31, 2011

No Scandal, please.

Sejak aku kenal Man, aku berazam satu benda.
Iaitu, aku tak nak terjebak dan dijebakkan dengan sebarang skandal.
Tak kira laa dengan lelaki bujang ke, duda ke, laki orang ke.
Tak mau, tak mau please.
Sebab aku rasa tak berbaloi terlibat dengan skandal2 ni sebab tak kemana pun.
Buat buruk nama lagi ada.
Dan aku nak jaga hati Man.

Hari tu dating takde motif. Atau sebenarnya lari dari motif.
Konon nak gi joging kat Putrajaya laa kan.
Memang pergi Putrajaya pun, tapi ke sini laa...




"Joging pebende dah pukul 10", kata Man kat aku.
Fine. So ke sini laa kita berjoging :P






Lepak - lepak sampai pukul 11, macam biasa dengar Man duk bercerita pasal politik...


merokok membahayakan kesihatan tuan - tuan...


Lepas tu gi tengok movie Attack of the Block sebab dah takde cerita lain dah. Nak tengok Transformers (masa ni belum tengok lagi) memang full laa sampai tengah malam. So, tengok laa cerita poyo tu.

Betulla kata orang, kalau hati dah cinta, tengok muka pun jadi le.... ;D

No comments:

Post a Comment